محل لوگو

پکیج مجموعه کتاب های برایان تریسی


پکیج مجموعه کتاب های برایان تریسی

بنام خالق هستی
عرض سلام و درود خدمت شما دوست موفقم.
امروزه کم تر فرد موفق را می توان یافت که اسم برایان تریسی را نشنیده باشد و کتاب های او را نخوانده باشد و یا در سمینارهای او شرکت نکرده باشد.
کتاب های برایان تریسی زندگی بسیاری از افراد را متحول کرده به گونه ای که افراد ۳۶۰ درجه تغییر کرده اند.
آنها اعتراف می کنند که قبل از خواندن کتاب های وی فردی ضعیف و ناتوان بوده اند و زندگی بی ارزشی داشته اند ولی بعد از خواندن کتاب ها تبدیل به فردی پرتلاش،شاد و بااعتماد به نفس شده
اند و اتفاق های فوق العاده در عرض ۱سال برایشان رخ داده.

زندگی نامه برایان

در زندگینامه کامل برایان تریسی اینگونه آمده است که : برایان تریسی در ۵ ژانویه سال ۱۹۴۴ میلادی در شهر شارلوت تاون در کشور کانادا به دنیا آمد. وی در خانواده ای به دنیا آمد که سطح درآمد پایینی داشتند که هرگز درآمد آن ها تامین کننده ی مخارجشان نبود‌.
برایان دوران نوجوانی خود را در شهر کالیفرنیا سپری کرد. زمانی که ۱۸ ساله بود، دبیرستان را بدون اخذ مدرک دیپلم رها کرد.

مدتی را به کارگری مشغول بود. نخستین کاری که بر عهده گرفت، شستن ظرف ها در یک هتل کوچک بود. سپس به شستن اتومبیل ها و پس از آن به شستن کف سالن ها مشغول بود. چند سال بعد در کارگاه های چوب بری، کارخانه ها، مزارع و دامداری ها مشغول به کارگری شد. او درخت ها را اره می کرد، چاه ها را حفاری می کرد، گاهی نیز روی ساختمان های چند طبقه به عنوان کارگر ساختمانی کار می کرد؛ و غالبا سعی می کرد در اتاق ها و هتل های ارزان قیمت اقامت داشته باشد.
وقتی ۲۰ ساله بود تمام پس انداز خود را برداشت و در یک کشتی باربری مشغول به کار شد.
همراه دو تن از دوستان خود یک اتومبیل لندرور خریدند و به ژوهانسبورگ رفتند و برایان حدود دو سال در آنجا کار کرد.
وقتی ۲۳ ساله شد به صورت کارگر زراعی زمان برداشت محصول کار می کرد. در انبار روی کاه ها می خوابید با خانواده ی زارع غذا می خورد، و پس از پایان برداشت محصول مجدد بیکار شد.
زمانی که دیگر نتوانست برای کارگری کاری پیدا کند، به فروشندگی روی آورد.

از دفتری به دفتر دیگر می رفت، و با درصد معینی که از سود فروش کالاها به دست می آورد زندگی را می گذراند. اغلب تمام مدت روز را کار می کرد تا یک فروش را به سرانجام برساند تا با درآمد آن اجاره ی اتاقش را بپردازد و شب جایی برای خوابیدن داشته باشد.
او می گوید:در ان زمان ارزوی من این بود که قبل از سن ۳۰سالگی میلیونر شوم مطمنا خیلی ها همین ارزو را دارند با این حال که به سن ۳۰ سالگی رسیدم و در ادامه تعریف می‌کند: روزها پس از دیگری طی می‌شدند و من همچنان مشغول فروش کالاها به امید درآوردن پول ناچیزی برای پرداخت اجاره محل اقامتم بودم. تا اینکه یک روز از خودم پرسیدم چه چیزی باعث می‌شود که دیگران از من موفق‌تر هستند؟ چرا من نباید مثل آنها باشم؟

این چنین شد که کاغذ و مدادی برداشتم و هدفی را برای خودم تعیین کرده و روی کاغذ نوشتم: می‌خواهم از فروشندگی ماهی هزار دلار درآمد داشته باشم. و ۳۰ روز بعد زندگی متفاوتی برایم بوجود آمد!

راز موفقیت برایان تریسی از زبان خودش
من میلیونر های خود ساخته را محور اصلی زندگی قرار دادم زیرا این ‌افراد صفات و رفتاری را بروز میدهند که قابل مشاهده و سنجش است آن ها با انجام مکررکارهای مشخص به نحوی خاص از مرز جادویی ۱میلیون دلار می گذرند.
در این ۳۰ روز، او به سراغ فروشندگان موفق رفت و از آنها خواست که برای او توضیح دهند چگونه کار می‌کنند. سپس به نصیحت‌های آنان گوش داد و توانست که فروش خود را افزایش داده و درآمد خودش را ۳ برابر کند.

برایان پس از مدتی توانست به مقام مدیریت فروش برسد. در آن مقام هم از همان استراتژی استفاده کرد، و بررسی کرد که مدیران فروش موفق چه کار می‌کنند که به موفقیت دست پیدا می‌کنند. او نیز با الگو قرار دادن مدیران فروش موفق، توانست در این موقعیت شغلی نیز موفق شود.
پس از اینکه به طور کامل بر مهارت‌های فروشندگی و مدیریت مسلط شد، زمانی که تنها ۲۵ سال سن داشت، توانست فروش گسترده‌ای را در یک شرکت بزرگ که حدود ۹۵ کارمند داشت رهبری کند.

برایان تریسی در سال ۱۹۸۱ به ارائه‌ی مطالب درسی و برگزاری سمینارهایی در کانادا و آمریکا مشغول شد و شروع به اشاعه‌ی تجربیات خودش در زمینه موفقیت کرد. بعدها این مطالب را به صورت برنامه های صوتی و ویدئویی در اختیار همگان قرار داد.

او همیشه می گوید: مهم ترین عامل موفقیت پول نیست بلکه تبدیل شدن به کسی است که می تواند چنین ثروتی را بدست آورد و از ان به خوبی بهره ببرند و آن ثروت را افزایش دهند.
من یاد گرفتم که برای به دست آوردن موفقیت های بزرگ باید به شخص خاصی تبدیل شد.

نکات جالبی در مورد برایان تریسی

در طی سال ها به بیش از ۸۰ کشور دنیا سفر کرده است و در آن جا کار انجام داده است. در ۲۲ حرفه ی مختلف فعالیت داشته است.

او به زبان های فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی تسلط دارد.

چندین شرکت را تاسیس و راه اندازی کرده است.

تریسی در دهه ی ۳۰ زندگی خود موفق شد به دانشگاه آلبراتا در کانادا راه یابد. سرانجام موفق به اخذ مدرک فوق لیسانس در رشته بازرگانی شد.

وی در طول ۲۰ سال گذشته موفق شده، بیش از ۳۰۰ محصول دیداری و شنیداری تولید کند. که برخی از آن ها به ۲۴ زبان مختلف ترجمه شده و در بیش از ۳۰ کشور دنیا به فروش رسیده است.

لازم به ذکر است که برایان تریسی به عنوان سخنران، مربی و مشاور با بیش از پانصد کمپانی بزرگ همکاری داشته است.

وی هم اکنون سالانه برای بیش از سیصد هزار نفر سخنرانی می کند و سمینارهایی برگزار می کند که در آن بیش از بیست هزار نفر شرکت می کنند.

همچنین مدیر شرکت بین المللی برایان تریسی است که تنها شرکت آموزشی مشاوره ای در سولانابیچ کالیفرنیا است.

وی هم اکنون یکی از معتبرترین صاحب نظران در سطح جهان در حوزه ی موفقیت و پیشرفت است.



کتاب‌های برایان تریسی

آنقدر برخی از کتاب‌های برایان تریسی معروف و فراگیر شده‌اند که به احتمال خیلی زیاد تابحال اسم تعدادی از آنها را شنیده یا حتی ممکن است تعدادی از آنها را نیز خوانده باشید.

در مورد محصول
اگر بخواهید کتابهایی که در این پکیج را قرار داده ایم را از جاهای دیگر تک تک خریداری کنید باید بیش از ۲۰۰ هزار تومان پرداخت نمائید.
اما شمامی توانید این پکیج را که شامل ۲۵ کتاب محبوب و پرفروش برایان تریسی که به صورت pdf هستند.(بعضی از کتاب ها فایل صوتی نیز دارند) دانلود کنید.
کتاب های قدرت جذبه، قورباغه ات را قورت بده،تمرکز روی هدف،۲۱ راز میلیونرهای خودساخته،مدیریت بحران، روانشناسی فروش و ۲۰ کتاب کاربردی و فوق العاده دیگر را فقط و فقط به قیمت استثنایی ۲۷،۰۰۰ تومان خریداری و دانلود کنید.


مبلغ قابل پرداخت 114,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما