محل لوگو

کتاب نیروی قصد وین دایر


کتاب نیروی قصد وین دایر

کتاب نیروی قصد – وین دایر

 در این کتاب اشاره می کند که قصد، اﻧﺮژیی که همه ما را اﺣﺎﻃﻪ کردﻩ…….. وین دایر سال ها دربارهنیروی ﻗﺼﺪ اﻧﺮژﻳﻲ که همه ما را اﺣﺎﻃﻪ کردﻩ تحقیق کرده اﺳﺖ .ﺑﻪ او ﻣﻲ ﻣﺎ ﮔﻮید که ﭼﮕﻮﻧﻪ می ﺗﻮاﻧﻴﻢ ﺧﻮد را ﺑﺎ اﻳﻦ ﻣﻨﺒﻊ اﻧﺮژی هماهنگ کرده و ورای اذهان و ﺧﻮﻳﺶ های پایین قدم بگذاریم. وقتی این کار را انجام دهیم چیزی می شویم که دایر واصل می نامد و خود را در برابر انرژی موفقیت قادر می یابیم.

سعی کنید نیرویی را تصور کنید که همه جا حضور دارد.

جایی نیست که بتوانید بروید و آن حضور نداشته باشد. قابل تقسیم نیست و در هر آن چه که دیده و یا لمس می کنید حضور دارد. حالا آگاهی خود را از این دامنه ی بی ﻧﻬایت انرژی به ورای جهان گسترش بدهید. این نیروی بی کران نامرئی همه جا هست، پس هم در فیزیک و هم در غیرفیزیک موجود است. کالبد فیزیکی شما بخشی از تمامیت شماست که از این انرژی ناشی شده است. در قسمتی از کتاب می خوانیم: فکر خود را بر چیزی متمرکز کنید که می خواهید رخ دهد بطور مدام با دامنه قصد هماهنگ باشید و سپس به کلید هایی نگاه کنید که از طریق مبدا وارد زندگی شما می شود.

از اﻓﻜﺎر ﺑﻴﻤﺎری ﺗﺎ ﻗﺼﺪ ﺧﻮب ﺑﻮدن

حتما با عبارتی که می گوید و ﺧﺪاوﻧﺪ ﮔﻔﺖ : ﻧﻮر ﺑﺎﺷﺪ و ﻧﻮر ﺑﻮد از کتاب ﻋﻬﺪ ﻋﺘﻴﻖ ﺁﺷﻨﺎ هستید. اﮔﺮ ﺑﻪ ﻳﻚ فرهنگ ﻟﻐﺖ انگلیسی – عبری ﻧﮕﺎﻩکنید خواهید دید که ﺗﺮجمه ی اﻧﮕﻠﻴﺴﻲ از عبری ﻣﻲ اﻳﻦ ﺗﻮاﻧﺪ ﻃﻮر ﺧﻮاﻧﺪﻩ ﺷﻮد: و ﺧﺪاوﻧﺪ ﻗﺼﺪ کرد … « ﺗﺼﻤﻴﻢ ﺧﻠﻖ ﺗﺼﻤﻴﻢ ﻗﺼﺪ اﺳﺖ، ﺑﺮای ﺧﻠﻖ درمان نمی ﺗﻮاﻧﻴﺪ اﻓﻜﺎری از ﺑﻴﻤﺎری داشته و جسمتان را قربانی مرضی کنید.

از اﻓﻜﺎر حمایت کننده از ایده ی ﻣﺮیضی ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﭼﻴﺰیکه ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻮﻗﻊ اش را داشته باشید، ﺁﮔﺎﻩ ﺑﺎﺷﻴﺪ. ﺑﻪ ﻓﺮکانس ﺁن اﻓﻜﺎر ﺗﻮﺟﻪ کنید. هرچه ﺑﻴﺶ تر ﻓﻀﺎی رواﻧﻲ شما را اﺷﻐﺎل کنند ﻣﻘﺎوﻣﺖ بیشتری در ﺑﺮاﺑﺮ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﻗﺼﺪﺗﺎن ایجاد می کنید.


مبلغ واقعی 75,125 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 60,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 505

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما